دانلود مقاله انگلیسی

دانلود مقاله انگلیسی از سایت های دانلود مقالات ISI

دانلود مقاله انگلیسی

دانلود مقاله انگلیسی از سایت های دانلود مقالات ISI

در این وبلاگ به معرفی روش های دانلود مقاله انگلیسی از ساینس دایرکت و اشپرینگر و ieee و ... می پردازیم.

بایگانی

دانلود مقاله از سریع ترین راه ها برای دسترسی به مقالات منشر شده می باشد . از این رو باید توجه داشته باشید که بدون در نظر گرفتن این ها نمی توانید به آن چه که در زمینه مورد نظر شما است وارد شوید . پس پایگاه های داده اای وجود دارند که مقالات را به صورت دسته بندی در اختیار شما قرار می دهند . پس علاقه مندی و زمینه ی کاری خود را مشخص کنید ، پس از آن با ثبت نام در سایت ها اطلاعات مورد نظر را دریافت کنید . بیشتر این سایت ها ایران را تحریم کرده اند شما می توانید برای دور زدن تحریم از سایت هایی استفاده کنید که در ایران بتوانند به شما امکان دسترسی را بدهد . از این رو ما به شما سایت ایران پیپر را معرفی می کنیم . در این سایت شما به تمامی پایگاه ها به صورت نا محدود دسترسی خواهید داشت .  به راحتی می توانید با استفاده از این سایت ها و بدون دغدغه به کار تحقیقاتی خود بپردازید . پس دقت داشته باشید که نامه ها را باید بنویسید .

 این گونه است که با تحقیقات روز به روز و آپدیت دنیا می توایند آگاه باشید و همچنین بدون پرداخت هزینه به همه آن ها دسترسی داشته باشد .

  • کافه عکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی