دانلود مقاله انگلیسی

دانلود مقاله انگلیسی از سایت های دانلود مقالات ISI

دانلود مقاله انگلیسی

دانلود مقاله انگلیسی از سایت های دانلود مقالات ISI

در این وبلاگ به معرفی روش های دانلود مقاله انگلیسی از ساینس دایرکت و اشپرینگر و ieee و ... می پردازیم.

بایگانی

راهنمای دانلود بدون‌پول مقاله

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸ ق.ظ


کنفرانس بوک , تحت عنوان برگزیدگان موتور جستجوی کنفرانس در وب لاگ خویش , اطلاعاتی‌که دانشجو ها , اساتید و دانشمندان نیازمند مطالعه و پی بردن آن می باشند را گردآوری و در وب لاگ خویش قرار میدهد . دانشجو ها در مقاطع فوق لیسانس ( کارشناسی ارشد ) و دکترا و دانشمندان نیاز به دسترسی به منابع علمی متفاوت و اخذ مقاله ها پژوهشی سایرافراد دارا‌هستند تا بتوانند در پژوهش خویش باستناد به دیگر پژوهش‌ها کامل شدن کنند . بخش اعظمی از پایگاه‌های علمی که در وب لاگ کنفرانس بوک برای شما معرفی نمودیم , مهیا ارائه این مقاله ها به شما یوزرها میباشند . البته یکی مساله با اهمیت در‌این حوزه , تحریم‌های اخیر است که چه بسا اکثری از دانشگاهها هم در دسترسی به بانکهای اطلاعاتی فرنگی با خلل مواجه گردیده اند . علیرغم وجود سایتهای گوناگون داخلی و فرنگی که با اخذ وجهی ناچیز , نقش رابط را به خواسته دسترسی به مقاله ها ISI و علمی پژوهشی انگلیسی ایفا می کنند , تعدادی روش هم برای دسترسی و دانلود مقاله بدون‌پول و بدون واسطه به مقاله‌ها انگلیسی موجود است .

هر مقاله علمی یک ترکیبی عددی به اسم DOI دارااست . که همه مقاله‌ها نوشته شده در ژورنال‌هالی علمی و پایگاه‌های اطلاعاتی را با DOI یه هر مقاله نسبت میدهند . سایت ایران پیپر از جمله این سایت ها می باشد .

  • کافه عکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی